Devenind Partener MAX poți beneficia de:
venituri din abonamentele făcute de clienți în urma recomandărilor tale și din implementarea soluțiilor MAX la clienți;
atragerea de clienți care sunt în căutare de soluții informatice moderne pentru administrarea afacerii;
training și certificare pentru folosirea aplicației;
promovare prin intermediul campaniilor de promovare a soluțiilor MAX.
Dacă vrei să-ți extinzi gama de servicii pe care le oferi, te ajutăm să devii Partener MAX. Îți punem la dispoziție informații și pregătire pentru a putea oferi consultanță în alegerea și implementarea soluțiilor MAX.
Soluțiile pe care le oferă MAX răspund nevoilor companiilor mici și mijlocii care doresc implementarea de instrumente digitale cu tehnologie cloud pentru administrarea afacerii.
MAX oferă soluții la 3 categorii de nevoi: facturare, gestiune și producție, contabilitate primară și raportare.
Partenerul de vânzări recomandă celor interesați soluțiile MAX și este comisionat în funcție de volumul vânzărilor și de perioada de utilizarea a aplicației.
Consultantul MAX oferă suport clienților care decid implementarea soluțiilor MAX sau doresc să folosească soluțiile MAX la un nivel avansat și nu au abilitățile și/sau cunoștințele necesare de contabilitate sau de configurare a rapoartelor.
Partenerii de integrare asistă companiile în procesul de alegere a soluției și în cel de implementare.
în primul an
din abonamentul anual sau lunar plătit de utilizatorul aplicației
în al doilea an
din abonamentul anual sau lunar plătit de utilizatorul aplicației
în al treilea an
din abonamentul anual sau lunar plătit de utilizatorul aplicației